Promocja i CSR

2017.11.15

PKO Bank Polski rozpoczął przedświąteczną kampanię reklamową Mini Ratki

  • Ekspresowa wypłata gotówki i 0 proc. prowizji dla umów do 10 000 zł przy spłacie nawet w 15 ratach.
  • Mniej niż 5 zł miesięcznie kosztów za każdy pożyczony tysiąc.
  • Promocja dostępna w placówkach Banku, przez aplikację mobilną IKO oraz poprzez bankowość elektroniczną iPKO.
  • Kampanii Mini Ratki towarzyszy akcja  składania życzeń bliskim pod hasłem: Bank Dobrych Życzeń.

Mini Ratka w PKO Banku Polskim to szybki, wygodny sposób na realizację dowolnych potrzeb i planów. Pod hasłem „MINI RATKA NA SPEŁNIENIE ŻYCZEŃ” teraz specjalne warunki dla pożyczek do 10 000 zł przy spłacie w maks. 15 ratach: 0 proc. prowizji i ekspresowa wypłata gotówki). Promocji towarzyszy kampania marketingowa oraz specjalna akcja składania życzeń bliskim. .

- W okresie przedświątecznym oprócz atrakcyjnych warunków cenowych szczególnie istotna jest możliwość dostępu do środków dzięki szybkiej decyzji przy niezbędnym minimum formalności. Obie te potrzeby zaspokajamy odpowiednio poprzez zaoferowanie klientom niskokosztowej pożyczki - mniej niż 5 zł miesięcznie kosztów za każdy pożyczony tysiąc oraz umożliwienie ekspresowej wypłaty gotówki– mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.

Bank oferuje specjalne warunki dla pożyczek do 10 000 zł przy spłacie w maks. 15 ratach z prowizją 0 proc. i mniej niż 5 zł kosztów miesięcznie za każdy pożyczony 1000 zł (w wariancie bez ubezpieczenia). Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Opłat i Prowizji bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na www.pkobp.pl. Promocja przeznaczona jest dla klientów nieposiadających pożyczki gotówkowej ani kredytu gotówkowego w PKO Banku Polskim i potrwa do 31 stycznia 2018 roku.

W tym roku PKO Bank Polski oferuje niezwykłą możliwość w ramach zintegrowanej kampanii marketingowej pożyczki gotówkowej: każdy może złożyć życzenia najbliższym w telewizji!  Życzenia można nagrywać samodzielnie albo skorzystać z możliwości nagrania przez ekipę filmową, która pojawia się w kilku miastach w Polsce - szczegóły na stronie https://www.bankdobrychzyczen.pl/. Wybrane życzenia zostaną wyemitowane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych TVP1. Tego dnia cały czas reklamowy od godziny 8:00 do 20:00 zostanie oddany w ręce osób, które wzięły udział w akcji. Cała kampania wspierana jest spotami w głównych kanałach telewizyjnych oraz pakietach stacji niszowych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie i mediach własnych.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W III kwartale 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 902 mln zł, a wartość aktywów sięgnęła 290 mld zł. W całym 2016 r. Grupa Kapitałowa wypracowała 2,87 mld zł zysku, co było najlepszym wynikiem w sektorze finansowym. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,2 proc.) oraz kredytów (17,7 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których niemal co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając ponad 8,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 21,8 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 1,7  mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 12,3 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”