Promocja i CSR

2017.05.08

Pierwszy krok w świat finansów z PKO Bankiem Polskim - promocja „Konto na Dzień Dziecka”

  • Za otwarcie PKO Konta Dziecka lub PKO Konta Pierwszego można otrzymać bon do Empiku o wartości 50 zł.
  • PKO Konto Dziecka jest przeznaczone dla dzieci poniżej 13 lat, a PKO Konto Pierwsze dla młodzieży w wieku 13-18 lat.
  • PKO Bank Polski od lat angażuje się w edukację ekonomiczną najmłodszych, oferując atrakcyjne konta dla dzieci, młodzieży i rodziców dostosowane do ich potrzeb.

W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka, PKO Bank Polski przygotował promocję, w ramach której za otwarcie PKO Konta Dziecka z oferty PKO Junior lub PKO Konta Pierwszego można otrzymać Ekartę o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com. W PKO Banku Polskim dzieci i młodzież mogą się uczyć finansów w praktyce, korzystając z atrakcyjnych i nowoczesnych produktów przygotowanych specjalnie z myślą o nich.

Promocją objęte są nowo otwierane rachunki z oferty PKO Banku Polskiego przeznaczonej dla dzieci i młodzieży poniżej 18. roku życia. W promocji „Konto na Dzień Dziecka” mogą uczestniczyć:

  • rodzice, którzy w okresie promocyjnym otworzą PKO Konto Dziecka (w oddziale lub zdalnie), wyrażą zgodę marketingową oraz zasilą konto pociechy kwotą przynajmniej 50 złotych;
  • dzieci i młodzież w wieku 13-18 lat, które w okresie promocyjnym otworzą za zgodą rodzica PKO Konto Pierwsze (w oddziale lub zdalnie) oraz dokonają przynajmniej jednej transakcji bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej lub przy użyciu kodu BLIK; potrzebna jest również zgoda marketingowa rodzica.

Promocja trwa od 8 maja do 9 czerwca (lub do wyczerpania puli nagród), Bank przygotował łącznie 4800 Ekart, które można zrealizować w sklepie internetowym empik.com do 25 maja 2018 roku. Każdy uczestnik promocji może otrzymać tylko jedną nagrodę. Będą one dostępne  w postaci elektronicznego kodu w serwisie internetowym iPKO, najpóźniej do 23 czerwca 2017 roku. Pełny regulamin promocji jest dostępny na stronie internetowej Banku.

W PKO Banku Polskim dzieci, młodzież i ich rodzice są szczególnie ważną grupą klientów, dla której nieustannie opracowywane są nowe rozwiązania, produkty i usługi dostosowane do ich potrzeb. Intensywny rozwój oferty dla młodych klientów bazuje na nowoczesnej bankowości z wielokanałowym i niezawodnym dostępem, innowacyjnych rozwiązaniach, bezpieczeństwie, a także na szerokim kontekście edukacyjnym.

Dla najmłodszych klientów i ich rodziców Bank ma ofertę PKO Junior, która jako pierwsza w Polsce, a prawdopodobnie także na świecie, pozwoliła dzieciom poniżej 13. roku życia w tak szerokim zakresie uczyć się finansów w praktyce i rozwijać przedsiębiorczość pod nadzorem rodziców. Oferta obejmuje bezpłatne i atrakcyjnie oprocentowane (2,5% do kwoty 2500 zł, z tygodniową kapitalizacją) PKO Konto Dziecka, z dostępem do ciekawego, kolorowego i dostosowanego do potrzeb dzieci serwisu bankowości elektronicznej junior.pkobp.pl oraz do aplikacji mobilnej. Zarówno w ramach serwisu, jak i aplikacji mobilnej, dzieci mogą w praktyce uczyć się zarządzania swoim budżetem i dokonywać podstawowych operacji finansowych, takich jak przelew czy doładowanie komórki – każda z nich musi być zaakceptowana przez rodzica. Najmłodsi wkraczający w świat finansów mogą w PKO Junior zakładać również wirtualne skarbonki, wspierające w nauce oszczędzania i wytrwałości w realizacji celów, zdobywać wirtualne odznaki za czynności związane z oszczędzaniem czy podjęte wyzwania oraz korzystać z ciekawych i atrakcyjnych materiałów edukacyjnych.

Z kolei PKO Konto Pierwsze jest idealnym rozwiązaniem dla nastolatków, którzy wchodzą powoli w świat dorosłych. To etap, kiedy młody człowiek zaczyna odczuwać potrzebę samodzielności w zakresie zarządzania swoim budżetem. Korzystanie z konta osobistego m.in. przez Internet i aplikację mobilną zaowocuje w przyszłości umiejętnością bezpiecznego i świadomego korzystania z usług bankowych, a także ogólną orientacją w świecie finansów. W ramach PKO Konta Pierwszego młodzi klienci mogą samodzielnie dokonywać przelewów (wraz z ich autoryzacją), doładować telefon komórkowy, a także płacić kartą debetową i aplikacją IKO. Bank nie pobiera opłaty za prowadzenie PKO Konta Pierwszego, ani za wypłatę kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Posiadacze konta mają do niego dostęp w każdym miejscu i czasie, zarówno za pośrednictwem bankowości internetowej iPKO, jak i aplikacji mobilnej IKO. Dodatkowo młodzi klienci mogą korzystać z usługi Autooszczędzanie, pozwalającej na regularne odkładanie drobnych kwot przy okazji transakcji (kartą debetową, telefonem z IKO, przelewem, w tym zlecenie stałe), od których za każdym razem część środków automatycznie zasili wybrane konto. Nastoletni klienci mogą także zakładać wirtualne skarbonki w aplikacji mobilnej IKO.

Posiadacze PKO Konta Pierwszego mają możliwość otwarcia i korzystania z Pierwszego Konta Oszczędnościowego z oprocentowaniem zmiennym 2 proc. w skali roku do kwoty 10 000 zł (i 1,6 proc. dla nadwyżki) i miesięczną kapitalizacją odsetek oraz możliwością otrzymania dodatkowego bonusa 0,5 proc. w przypadku regularnego oszczędzania. Pierwsze Konto Oszczędnościowe można otworzyć za pomocą kilku kliknięć w iPKO, potwierdzając operację narzędziem autoryzacyjnym, na przykład hasłem SMS.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2016 roku jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,87 mld zł, a wartość sumy bilansowej sięgnęła 285,6 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,3 proc.) oraz kredytów (17,8 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając 7,9 mln kart płatniczych, Bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 22 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad milion aktywacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 13 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”.