Produktowe

2018.09.11

Ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim

  • Kompleksowa oferta ubezpieczeń komunikacyjnych już w ofercie PKO Banku Polskiego.
  • Bank stworzył unikalną na rynku możliwość skorzystania z oferty różnych zakładów ubezpieczeniowych w ramach jednego pakietu asekuracyjnego i w jednym procesie zakupowym.
  • W ofercie polisy towarzystw ubezpieczeniowych: Benefia, Proama (marka Generali), InterRisk, Link 4 i PKO Ubezpieczenia.

PKO Bank Polski rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych: OC z Zieloną Kartą, Autocasco, NNW oraz  Assistance. Na początek polisy można kupić w wybranych 400 oddziałach PKO Banku Polskiego, we wszystkich placówkach bankowych będzie to możliwe już na początku października. Kolejnym krokiem, w I kwartale 2019 roku, będzie udostępnienie możliwości zakupu w aplikacji mobilnej IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO.

Bank we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi o uznanej pozycji rynkowej: Benefia, Proama (marka Generali), InterRisk, Link 4 i PKO Ubezpieczenia udostępnił pełny zakres ochrony ubezpieczeniowej potrzebnej posiadaczom samochodów. W październiku dołączy również AXA. Nowością na rynku jest możliwość zakupu, w ramach jednego pakietu, polis pochodzących od różnych ubezpieczycieli, w jednym procesie sprzedażowym. Kupując ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim można np. wybrać polisę OC u jednego ubezpieczyciela, a Autocasco u innego. Wybierając najatrakcyjniejsze dla siebie elementy pakietu posiadacz auta będzie mógł osiągnąć najlepszą dla siebie cenę i poniesie odpowiednio niższe koszty ubezpieczenia.

– Zgodnie z przyjętą strategią oraz sukcesem budowanej pod marką PKO Ubezpieczenia oferty bancassurance konsekwentnie rozbudowujemy paletę ubezpieczeń. Chcemy być blisko naszych klientów dostarczając im wartościowe i kompleksowe rozwiązania, aby w jednym miejscu – wygodnie – mogli załatwić wszystkie swoje sprawy finansowe. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom wprowadzamy ubezpieczenia komunikacyjne, które są najczęściej kupowanymi ubezpieczeniami majątkowymi w Polsce. Myślę, że nasi klienci docenią szybkość z jaką będą mogli uzyskać polisy kompleksowo zabezpieczające przed ryzykami związanymi w użytkowaniem samochodu. Proces podejmowania decyzji zatwierdzającej  wniosek o zakup wybranej opcji ubezpieczenia maksymalnie uprościliśmy – mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Konstrukcja oferty jest prosta. Właściciel auta ma do dyspozycji polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance – z czego każda, poza OC, w trzech wariantach. Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Zielona Karta ma taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego. Opcje są tak pomyślane aby sprostać wymaganiom klientów, mających różne oczekiwania co do zakresu, sumy ubezpieczenia i sposobu likwidacji ewentualnych szkód oraz kosztów ubezpieczenia. Posiadacz auta w zależności od jego marki, roku produkcji może wybrać najbardziej optymalne dla siebie rozwiązanie kosztowe. Po wyborze opcji przez klienta, składka jest obliczana w kilka minut. Jest możliwy zakup polisy nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem. W ten sposób można zyskać zabezpieczenie przed potencjalnymi zmianami cen ubezpieczeń komunikacyjnych w najbliższych 6 miesiącach.

Polisy dla zmotoryzowanych są kolejnym elementem oferty ubezpieczeń PKO Banku Polskiego niezwiązanym bezpośrednio z produktami bankowymi. Bank konsekwentnie rozwija zestaw produktów asekuracyjnych dla klientów, które tworzą kompleksowy zestaw ubezpieczeń majątkowych  i życiowych. Po wdrożeniu pakietu „Ubezpieczeń Dobrze Dobranych” obejmujących ubezpieczenia majątkowe i życiowe (Moje Życie 24, Mój Dom 24, Moje Podróże 24), ubezpieczenia komunikacyjne dopełniają ofertę, dzięki czemu klienci mogą ubezpieczyć wszelkie aspekty życia rodziny.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I połowie 2018 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 1,69 mld zł a wartość aktywów sięgnęła ponad 298,7 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,9 proc.), kredytów (17,7 proc.), w rynku leasingowym (12,0 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych niededykowanych (17,2 proc.). Posiadając ponad 8,6 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie ponad 21 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 2,1  mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski na koniec 2017 roku był najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.